Розсошанська громада
Хмельницький район, Хмельницька область

Рішення десятої сесії сільської ради VII скликання

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 серпня 2016 року  № 1

десятої позачергової сесії сільської ради

VIІ скликання

«Про внесення змін до бюджету

Розсошанської сільської ради на 2016 рік»

 

Відповідно до Закону України про внесення змін до Закону України «Про державний бюджет України на 2016 рік» та Бюджетного кодексу України керуючись п.23 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» необхідно внести зміни до загального фонду бюджету за рахунок вільних лишків, які склалися на 01.01.2016 року в сумі 550 000,00 грн. та за рахунок перевиконання дохідної частини бюджету за 6 місяців в сумі 520 000,00 грн.

 

СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

Збільшити доходи по загальному фонду бюджету по коду 11010400 в сумі 2200,00грн. (серпень).

 

Збільшити доходи по загальному фонду бюджету по коду 18010400 в сумі 65300,00грн. (серпень).

 

Збільшити доходи по загальному фонду бюджету по коду 18010500 в сумі 95500,00грн. (серпень).

 

Збільшити доходи по загальному фонду бюджету по коду 18050400 в сумі 303000,00грн. (серпень).

 

Збільшити доходи по загальному фонду бюджету по коду 18050500 в сумі 54000,00грн. (серпень).

 

Збільшити доходи по загальному фонду бюджету по коду 41034500 в сумі 300000,00грн. (липень-200000,00грн., листопад-100000,00грн.).

 

Збільшити видатки по загальному фонду бюджету по КФК 010116 в сумі 35000,00грн. КЕКВ 2210 – 30000,00грн. (серпень), КЕКВ 2240-5000,00грн. (серпень), за рахунок вільних лишків.

 

Збільшити видатки по загальному фонду по КФК 100203 в сумі 953000,00грн. КЕКВ 2210 – 153000,00грн. (серпень), КЕКВ 2240 в сумі 800 000,00грн. (серпень), (443000,00 грн. за рахунок вільних лишків; 510000,00грн. – за рахунок перевиконання бюджету за 6 місяців).

 

 

Збільшити видатки по загальному фонду бюджету по КФК 070101 в сумі 2000,00грн. КЕКВ 2240-2000,00грн. (серпень), за рахунок вільних лишків.

 

Збільшити видатки по загальному фонду бюджету по КФК 070201 в сумі 30000,00грн. КЕКВ 2210-30000,00грн. (серпень) за рахунок вільних лишків.

 

Збільшити видатки по загальному фонду бюджету по КФК 250380 в сумі 40 000,00грн. КЕКВ 2620-40 000,00грн. (серпень), за рахунок вільних лишків.

 

Збільшити видатки по спеціальному фонду бюджету по КФК 110204 в сумі 300000,00грн. КЕКВ 3132-300000,00грн. (серпень), за рахунок субвенції 41034500.

 

Збільшити видатки по спеціальному фонду бюджету по КФК 070101 в сумі 10 000,00грн. КЕКВ 3110-10 000,00грн. (серпень), за рахунок перевиконання бюджету за 6 місяців.

 

Зменшити видатки по спеціальному фонду бюджету по КФК 150101 в сумі 2 000 000,00грн. КЕКВ 3132-2 000 000,00грн. (липень).

 

Збільшити видатки по спеціальному фонду бюджету по КФК 170703 в сумі 2 000 000,00 грн. КЕКВ 3132-2 000 000,00 грн. (серпень).

 

Зменшити видатки по загальному фонду бюджету по КФК 250341 в сумі 1 485 565,00грн. КЕКВ 3220 – 1 485 565,00 грн. (квітень – 459100,00 грн., травень – 459100,00 грн., червень – 459100,00грн., липень – 108265,00грн.)

 

Збільшити видатки по спеціальному фонду бюджету по КФК 170703 в сумі 1 485 565,00грн. КЕКВ 3210- 1 485 565,00грн. (квітень - 459100,00грн., травень – 459100,00грн., червень – 459100,00грн., липень – 108265,00грн.).

 

Контроль за виконання даного рішення покласти на голову постійної комісії Петришина В.І.

 

 

 

Сільський голова                                                    В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

              УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 серпня  2016 року  № 2

десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про преміювання педагогічного та

обслуговуючому персоналу загальноосвітніх

шкіл Розсошанської сільської ради об"єднаної

територіальної громади до Дня знань

 

    Керуючись статею 32 Закону України  “ Про місцеве самоврядування в Україні ” та статею 57 Закону України  “ Про освіту”  СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

1.Преміювати до Дня знань педагогічний та обслуговуючий персонал загальноосвітніх шкіл Розсошанської сільської ради об"єднаної територіальної громади в розмірі 500,00 грн.

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

Сільський голова                     В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                 від 12 серпня  2016 року  № 3

                                       десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про затвердження проекту “ Капітальний

ремонт дорожнього покриття вулиці Центральної

(від перехрестя з вул. Хмельницька до перехрестя з

вул. Шкільна) в с. Ружичанка

Хмельницького району Хмельницької області”

 

   Заслухавши інформацію сільського голови Дячка В.В. про те, щоб затвердити проект “ Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Центральної (від перехрестя з вул. Хмельницька до перехрестя з вул. Шкільна) в с. Ружичанка

Хмельницького району Хмельницької області” та керуючись ст. 31 Законом України “ Про місцеве самоврядування в Україні “ та Законом України “ Про регулювання містобудівної діяльності “ СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити проект “ Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці Центральної

(від перехрестя з вул. Хмельницька до перехрестя з вул. Шкільна) в с. Ружичанка

Хмельницького району Хмельницької області” в сумі 1485565.00 грн. з субвенційних коштів на розвиток інфраструктури об’єднаної територіальної громади.

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 

Сільський голова                     В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                 від 12 серпня  2016 року  № 4

                                       десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про затвердження проекту на капітальний

ремонт приміщень будівлі ДНЗ «Яблунька»

в с. Розсоша Хмельницького району Хмельницької області

 

   Заслухавши і обговоривши інформацію сільського голови Дячка В.В.  “Про затвердження робочого проекту на капітальний ремонт приміщень будівлі ДНЗ «Яблунька»в с. Розсоша Хмельницького району Хмельницької області ” та керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”сесія сільської ради ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити робочий проект на капітальний ремонт приміщень будівлі ДНЗ «Яблунька»в с. Розсоша Хмельницького району Хмельницької області в сумі

148 278 тис. грн.

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

Сільський голова                     В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                 від 12 серпня  2016 року  № 5

                                       десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

Про взяття на баланс сільської ради

 Пам`ятного знаку на честь воїнів односельчан

 (1941-1945рр.) в с. Андрійківці

Хмельницького району Хмельницької області

 

 

Заслухавши інформацію сільського голови Дячка В.В. про те, що у 1969 році за кошти зібрані громадою села Андрійківці був побудований Пам`ятний знак на честь воїнів односельчан (1941-1945рр.) в с. Андрійківці Хмельницького району Хмельницької області. Після реорганізації колгоспу він ніде на балансі не рахувався. Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в України», СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1. Взяти на баланс сільської ради Пам`ятний знак на честь воїнів односельчан (1941-1945рр.) в с. Андрійківці Хмельницького району Хмельницької області загальною вартістю 10 000.00 грн.

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти нак постійну комісію сільської ради з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

Сільський голова                     В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                 від 12 серпня  2016 року  № 6

                                       десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про надання матеріальної допомоги для

відшкодування нанесених збитків від

стихійного лиха 17.07.2016 року

жителям с. Андрійківці та с. Вищі Вовківці

Хмельницького району Хмельницької області

 

 

   Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови Дячка В.В. щодо надання матеріальної допомоги для відшкодування нанесених збитків  жителям с. Андрійківці, Вищі Вовківці, які постраждали внаслідок сильного дощу з градом 17 липня 2016 року та керуючись Законом України “ Про місцеве самоврядування в Україні “, Положенням про порядок надання одноразової матеріальної допомоги жителям територіальної громади сіл, що входять до складу Розсошанської сільської ради СІЛЬСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:

 

1.Надати матеріальну допомогу на відшкодування нанесених збитків від стихійного лиха внаслідок сильного дощу з градом 17 липня 2016 року жителям с. Андрійківці та с. Вищі Вовківці Хмельницького району Хмельницької області 100 відсотковою вартості пошкоджених матеріалів відповідно до поданих заяв та складених актів на суму  93200 грн.

Список жителів с. Андрійківці про надання їм матеріальної допомоги

№ п/п

ПІБ

Кількість листів шиферу, шт

Кількість скла, м.кв.

Сума, грн.

 

Підпис

1.

Кухар Олена Станіславівна

12

 

1200.00

 

2.

Солоненко Олена Миколаївна

21

 

2100.00

 

3.

Поповецька Надія Антонівна

6

 

600.00

 

4.

Глушок Петро Петрович

3

 

300.00

 

5.

Шелен Ніна Дмитрівна

18

 

1800.00

 

6.

Чередниченко Галина Францівна

12

 

1200.00

 

7.

Хмуринська Віра Мар’янівна

17

 

1700.00

 

8.

Орловський Выктор Петрович

14

 

1400.00

 

9.

Павлов Іван Йосипович

8

 

800.00

 

10.

Білик Павло Йосипович

21

 

2100.00

 

11.

Павлова Лілія Володимирівна

45

 

4500.00

 

12.

Ганжуга Валентина Альбінівна

9

 

900.00

 

13.

Голець Галина Василівна

8

 

800.00

 

14.

Борович Станіслав Броніславович

8

 

800.00

 

15.

Чіпчар Андрій Зінурович

12

 

1200.00

 

16.

Кухар Надія Юхимівна

20

 

2000.00

 

17.

Томчишина Софія Василівна

8

 

800.00

 

18.

Томчишина Ганна Йосипівна

5

 

500.00

 

19.

Трач Тетяна Вікторівна

1

 

100.00

 

20.

Нікітін Руслан Васильович

3

 

300.00

 

21.

Благун Руслан Петрович

25

 

2500.00

 

22.

Журавіцька Ірина Петрівна

8

 

800.00

 

23.

Глушок Микола Михайлович

3

 

300.00

 

24.

Корольчук Євген Євгенович

22

 

2200.00

 

25.

Тарнавська Надія Іванівна

7

 

700.00

 

26.

Малачин Іван Іванович

5

 

500.00

 

27.

Хопта Йосип Іванович

10

 

1000.00

 

28.

Швець Олександр Іванович

5

 

500.00

 

29.

Криськова Людмила Степанівна

11

 

1100.00

 

30.

Дрижа Кароліна Петрівна

6

 

600.00

 

31.

Хитрий Михайло Іванович

8

 

800.00

 

32.

Приймак Аліна Олександрівна

9

 

900.00

 

33.

Духевич Олена Йосипівна

5

 

500.00

 

34.

Нічик Василь Миколайович

18

 

1800.00

 

35.

Капак Юрій Васильович

12

 

1200.00

 

36.

Васюк Микола Вікторович

20

 

2000.00

 

37.

Васюк Надія Іванівна

20

 

2000.00

 

38.

Маслянко Лілія Вікторівна

5

2.0

600.00

 

39.

Серікова Тетяна Михайлівна

70

 

7000.00

 

40.

Чорна Наталія Францівна

20

 

2000.00

 

41.

Жовнір Марія Олександрівна

30

 

3000.00

 

42.

Хитрий Анатолій Анатолійович

23

 

2300.00

 

43.

Осинський Леонід Іванович

23

 

2300.00

 

44.

Дрижа Петро Мар’янович

7

 

700.00

 

45.

Журавіцька Надія петрівна

8

 

800.00

 

46.

Яценюк Євгенія Михайлівна

8

 

800.00

 

 

                Список жителів с. Вищі Вовківці про надання їм матеріальної допомоги

 

№ п/п

ПІБ

Кількість листів шиферу, шт

Кількість скла, м.кв.

 

 

Сума

 грн.

 

Підпис

 

 

1.

Шевчук Лариса Іванівна

6

 

600.00

 

2.

Присяжний Петро Семенович

5

 

500.00

 

3.

Свирида Олена Сергіївна

5

 

500.00

 

4.

Слободян Зінаїда Миколаївна

4

 

400.00

 

5.

Гусар Софія Антонівна

11

 

1100.00

 

6.

Велинчук Наталія Григорівна

4

 

400.00

 

7.

Островська Марія Антонівна

3

 

300.00

 

8.

Гринник Надія Костянтинівна

4

 

400.00

 

9.

Грица Людмила Анатоліївна

10

 

1000.00

 

10.

Ксьондз Леоніда Іванівна

6

 

600.00

 

11.

Лучко Олександр Миколайович

4

 

400.00

 

12.

Мудра Валентина Броніславівна

5

 

500.00

 

13.

Собко Сергій Степанович

11

 

1100.00

 

14.

Боднарчук Інна Василівна

3

 

300.00

 

15.

Голець Галина Михайлівна

10

 

1000.00

 

16.

Рудь Валерій Пектрович

4

2.0

500.00

 

17.

Томчишин Іван Мар’янович

6

 

600.00

 

18.

Бедель Євгенія Адольфівна

4

 

400.00

 

19.

Загурна Надія федорівна

6

 

600.00

 

20.

Вальчук Лариса Петрівна

2

 

200.00

 

21.

Островський Олександр Антонович

3

 

300.00

 

22.

Плюх Антон Йосипович

18

 

1800.00

 

23.

Свідерська Марія Михайлівна

10

 

1000.00

 

24.

Заворотна Леоніда Іванівна

7

 

700.00

 

25.

Іващенко Надія Олександрівна

5

 

500.00

 

26.

Галецька Олена Антонівна

3

 

300.00

 

27.

Козлюк Надія Петрівна

6

 

600.00

 

28.

Гурний Василь Іванович

8

 

800.00

 

29.

Шостацька Галина Миколаївна

9

 

900.00

 

30.

Гурна Зофія Іванівна

5

 

500.00

 

31.

Міщук Олена Мартинівна

6

 

600.00

 

32.

Бец Зінаїда Сигізмундівна

2

 

200.00

 

33.

Грицьків Володимир Володимирович

5

 

500.00

 

34.

Березовська Станіслава Василівна

8

 

800.00

 

35.

Дороніна Олена Адольфівна

4

 

400.00

 

36.

Безвушко Олена Леонтіівна

7

 

700.00

 

37.

Слободян Людмила Іванівна

7

 

700.00

 

38.

Грицишина Надія Володимирівна

9

2.0

1000.00

 

39.

Задоян Віра Григорівна

3

 

300.00

 

40.

Гайдук Галина Іванівна

5

 

500.00

 

41.

Лисий Максим Едуардович

7

 

700.00

 

42.

Чорна Галина Андріївна

8

 

800.00

 

43.

Суслов Олег Володимирович

8

 

800.00

 

44.

Шевчук Лариса Іванівна

8

 

800.00

 

45.

Палига Микола Петрович

8

 

800.00

 

46.

Слободян Зінаїда Миколаївна

8

 

800.00

 

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти нак постійну комісію сільської ради з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

Сільський голова                     В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                 від 12 серпня  2016 року  № 7

                                       десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

 

Про надання субвенції

Гвардійській сільській раді

 

Заслухавши та обговоривши листа Гвардійської сільської ради про те, щоб матеріально допомогти їм у відшкодуванні збитків потерпілим від стихії 17.07.2016 року населенню та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в України», СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1.Надати субвенцію Гвардійській сільській раді для відшкодування збитків  потерпілим від стихії 17.07.2016 року в сумі 30 000грн.

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

Сільський голова                     В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                 від 12 серпня  2016 року  № 8

                                       десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про затвердження робочого проекту на

капітальний ремонт дорожнього покриття

по вулиці Центральній в с. Нижчі Вовківці

Хмельницького району Хмельницької області

 

 

   Заслухавши інформацію сільського голови Дячка В.В. про те, щоб затвердити робочий проект на капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній в с. Нижчі Вовківці Хмельницького району Хмельницької області та керуючись ст. 31 Законом України “ Про місцеве самоврядування в Україні “ та Законом України “ Про регулювання містобудівної діяльності “ СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1. Затвердити робочий проект на капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній в с. Нижчі Вовківці Хмельницького району Хмельницької області в сумі 1498449.00 грн. за рахунок коштів Розсошанської сільської ради.

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 

Сільський голова                     В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                 від 12 серпня  2016 року  № 9

                                       десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про затвердження кошторисної

документації на будівництво зони

відпочинку в с. Карпівці

 Хмельницької області

 

   Заслухавши і обговоривши інформацію сільського голови Дячка В.В. “ Про затвердження кошторисної документації на будівництво зони відпочинку в с. Карпівці Хмельницької області ” та керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” СІЛЬСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити кошторисну документацію на будівництво зони відпочинку в с. Карпівці  Хмельницької області в сумі 58 538.19 грн.

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

Сільський голова                      В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                 від 12 серпня  2016 року  № 10

                                       десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про затвердження кошторисної

документації на будівництво

дитячого майданчика с. Ружичанка

Хмельницької області

 

 

   Заслухавши і обговоривши інформацію сільського голови Дячка В.В. “ Про затвердження кошторисної документації на будівництво дитячого майданчика

с. Ружичанка Хмельницької області ” та керуючись Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні” СІЛЬСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:

 

1.Затвердити кошторисну документацію на будівництво  дитячого майданчика

с. Ружичанка Хмельницької області в сумі 201 606.62 грн.

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

Сільський голова                      В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 серпня 2016 року № 11

десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

Про ліквідацію комітету з конкурсних торгів

У зв’язку із втратою чинності Законом України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 року № 1197-VII:

1.​ Ліквідувати комітет з конкурсних торгів та вивести з його складу:

Дячок Василь Володимирович – сільський голова;

Бурмій Юлія Юхимівна – староста с.Ружичанка, с.Карпівці;

Тимошенко Ольга Володимирівна – головний бухгалтер;

Гаврилюк Олена Зіновіївна – заступник головного бухгалтера;

Смоляк Лариса Михайлівна – секретар сільської ради.

2.​ Визнати, що втратило чинність рішення № 18 “ Про створення комітету з конкурсних торгів та затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів “ від 12.01.2016 року.

3.​ Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

Сільський голова                              В.В.Дячок

 

 

         УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 серпня  2016 року  № 12

десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про надання дозволу на розробку робочого проекту

“ Будівництво мережі водопостачання від існуючої

свердловини № 1 по вулицях Весняній, Зарічанській,

Ранковій, Підлісній, частині вулиць Пушкіна, Комарова,

провулки Весняному, Пушкіна в с. Карпівці

Хмельницького району Хмельницької області “

 

   Заслухавши інформацію сільського голови Дячка В.В.про надання дозволу на розробку робочого проекту “ Будівництво мережі водопостачання від існуючої

свердловини № 1 по вулицях Весняній, Зарічанській, Ранковій, Підлісній, частині вулиць Пушкіна, Комарова, провулки Весняному, Пушкіна в с. Карпівці

Хмельницького району Хмельницької області “ та керуючись ст. 31 Законом України “ Про місцеве самоврядування в Україні “ та Законом України “ Про регулювання містобудівної діяльності “ СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1. Надати дозвіл на розробку робочого проекту “ Будівництво мережі водопостачання від існуючої свердловини № 1 по вулицях Весняній, Зарічанській, Ранковій, Підлісній, частині вулиць Пушкіна, Комарова, провулки Весняному, Пушкіна в с. Карпівці

Хмельницького району Хмельницької області “

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

Сільський голова                      В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

          УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 серпня  2016 року  № 13

десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про надання дозволу на розробку робочого проекту

“ Будівництво мережі водопостачання від існуючої

свердловини № 2 по вулицях Ясеновій, Береговій,

частині вулиць Пушкіна, Комарова, провулку

Комарова та проїзду в с. Карпівці

Хмельницького району Хмельницької області “

 

   Заслухавши інформацію сільського голови Дячка В.В.про надання дозволу на розробку робочого проекту “ Будівництво мережі водопостачання від існуючої

свердловини № 2 по вулицях Ясеновій, Береговій, частині вулиць Пушкіна, Комарова, провулку Комарова та проїзду в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області “ та керуючись ст. 31 Законом України “ Про місцеве самоврядування в Україні “ та Законом України “ Про регулювання містобудівної діяльності “ СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1. Надати дозвіл на розробку робочого проекту “ Будівництво мережі водопостачання від існуючої свердловини № 2 по вулицях Ясеновій, Береговій, частині вулиць Пушкіна, Комарова, провулку Комарова та проїзду в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області “

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

Сільський голова                      В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 серпня 2016 року № 14

десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

Про створення тендерного комітету для організації та проведення закупівель

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015року № 922-VIIІ для забезпечення організації та проведення процедур закупівель товарів (робіт, послуг):

1.​ Створити тендерний комітет у складі:

Дячок Василь Володимирович – сільський голова;

Бурмій Юлія Юхимівна – староста с.Ружичанка, с.Карпівці;

Тимошенко Ольга Володимирівна – головний бухгалтер;

Гаврилюк Олена Зіновіївна – заступник головного бухгалтера;

Чобан Людмила Петрівна – бухгалтер.

2.​ Головою тендерного комітету призначити Дячка Василя Володимировича – сільського голову.

3.​ Затвердити Положення про тендерний комітет (додається).

4.​ Тендерному комітетові у своїй діяльності забезпечити суворе дотримання вимог законодавства про публічні закупівлі, здійснювати прийняття рішень на засадах колегіальності, відсутності конфлікту інтересів та неупередженості.

5.​ Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

Сільський голова В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

                                                                                               ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                             голова тендерного комітету

                                                                                           _______ В.В.Дячок

ПОЛОЖЕННЯ

про тендерний комітет Розсошанської сільської ради ОТГ

I. Загальні положення

1.1. Це Положення розроблено відповідно до статей 8 і 11 Закону “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) і визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету, а також їх права, обов’язки та відповідальність.

1.2. Тендерний комітет (далі – комітет) – службові (посадові) та інші особи Хмельниьцкого обласного госпіталю ветеарнів війни, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.

1.5. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.

1.7. Комітет у своїй діяльності керуються Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

ІІ. Засади діяльності тендерного комітету

2.1. Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів у залежності від особливостей своєї діяльності.

Склад комітету, зміни до складу та положення про нього затверджуються рішенням замовника. До складу комітету входять не менше п’яти осіб. У разі якщо кількість службових (посадових) осіб у штатній чисельності працівників замовника є менше ніж п’ять осіб, до складу комітету мають входити всі службові (посадові) особи замовника.

2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені законодавством України.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами замовника та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається замовником, та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.

2.4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов’язки голови комітету на період своєї відсутності).

За відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член комітету, визначений його головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;

забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;

надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

2.9. Члени комітету мають право:

брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

виносити питання на розгляд комітету;

прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.10. Члени комітету зобов'язані:

брати участь у всіх його засіданнях особисто;

організовувати та проводити процедури закупівель;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.11. Голова комітету:

організовує роботу комітету;

приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

визначає дату і місце проведення засідань комітету;

пропонує порядок денний засідань комітету;

веде засідання комітету;

уносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі комітету;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

2.12. Секретар комітету забезпечує:

ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

2.13. Голова комітету персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій.

2.14. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету відповідають згідно із законами України.

2.15. Голова та секретар комітету персонально відповідають за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

 

Ознайомлені члени ТК:

Дячок В.В.

Бурмій Ю.Ю.

Чобан Л.П.

Тимошенко О.В.

Гаврилюк О.З.

 

 

;

        УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 серпня 2016 року № 15

десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про призначення заступника голови тендерного комітету,

секретаря тендерного комітету та його заступника

Відповідно до Положення про тендерний комітет Розсошанської сільської ради об’єднаної територіальної громади затверджене рішенням десятої позачергової сесії сільської  ради УІІ скликання № 11 від 12.08.2016 року СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

1.Призначити заступником голови тендерного комітету Бурмій Юлію Юхимівну та покласти на неї виконання функціональних обов’язків голови тендерного комітету в разі його відсутності.

2.Призначити секретарем тендерного комітету Чобан Людмилу Петрівну та покласти на неї обов’язки по дотриманню вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами, пов’язаними з проведенням тендерних процедур закупівель (ведення та оформлення протоколів засідань комітету, оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності, розміщення (оприлюднення) інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики та ін.).

3. Призначити заступником секретаря тендерного комітету Тимошенко Ольгу Володимирівну та покласти на неї виконання функціональних обов’язків секретаря тендерного комітету в разі його відсутності.

4.Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

Сільський голова                                         В.В.Дячок

                                                                      УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 серпня 2016 року № 16

десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про визначення функцій та обов’язків

членів тендерного комітету

Відповідно до Положення про тендерний комітет Розсошанської сільської ради об’єднаної територіальної громади затверджене рішенням десятої позачергової сесії сільської ради VІІ скликання № 11від 12.08.2016 року СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

1.Визначити функції та обов’язки членів тендерного комітету наступним чином:

1.1. Голова тендерного комітету:

- організовує роботу комітету;

- приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

- визначає дату і місце проведення засідань комітету;

- пропонує порядок денний засідань комітету;

- веде засідання комітету;

- вносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі комітету;

- персонально відповідає за виконання покладених на комітет функцій;

- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства та Положення.

1.2.Заступник голова тендерного комітету:

- виконує функціональні обов’язки голови тендерного комітету в разі його відсутності;

- виконує функціональні обов’язки члена тендерного комітету.

1.3. Секретар тендерного комітету:

- веде та оформлює протоколи засідань комітету;

- оперативно інформує членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

- за дорученням голова комітету виконує іншу інформаційну роботу;

- зберігає документи щодо здійснення публічних закупівель;

- забезпечує дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

- здійснює розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

- виконує інші повноваження відповідно до законодавства та Положення.

1.4. Члени тендерного комітету мають право:

- брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

- аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;

- виносити питання на розгляд комітету;

- прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних(механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

- одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

- вносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

- ініціювати створення робочих груп з числа службових(посадових та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

- здійснювати інші дії, передбачені Законом та Положенням.

1.5. Члени комітету зобов’язані:

- брати участь у всіх його засіданнях особисто;

- організовувати та проводити процедури закупівель;

- забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця;

- дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

- здійснювати інші дії, передбачені Законом та Положенням.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

Голова тендерного комітету Дячок Василь Володимирович

З рішенням ознайомлені: Бурмій Юлія Юхимівна

Чобан Людмила Петрівна

Тимошенко Ольга Володимирівна

Гаврилюк Олена Зіновіївна

Сільський голова                                             В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 12 серпня 2016 року № 17

десятої позачергової сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про застосування статті 2

Закону України “ Про публічні закупівлі “

від 25.12.2015 року№ 922-VІІІ

1. Відповідно до статті 2 Закону України “ Про публічні закупівлі “ від 25.12.2015 року№ 922-VІІІ закупівля товарів та послуг від 50 тисяч гривень до 200 тис. грн., а робіт до 1.5 мільйона грн., називається допороговою закупівлею. У даному випадку Замовник має право на власний розсуд проводити допорогову закупівлю або укладати прямі договори але обов’язково на протязі 1 календарного дня з дня укладення такого договору Замовник оприлюднює звіт про укладені договори в системі електронних закупівель.

СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

1.Укладати прямі договори без використання електроної системи закупівель із подальшим висвітленням звіту про укладені договори по товарах і послугах очікувана річна вартість яких від 50 тис. грн.. до 200 тис. грн.., а роботи до 1,5 млн. грн.. в системі електроних закупівель.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

Сільський голова                          В.В.Дячок