Розсошанська громада
Хмельницький район, Хмельницька область

Рішення дванадцятої сесії сільської ради VII скликання

 

                УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ  ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

 ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

РІШЕННЯ

від 30 вересня 2016 року №1

                                          дванадцятої сесії сільської ради

                                                       VII скликання

 

 

«Про внесення змін до бюджету

Розсошанської сільської ради на 2016 рік»

 

 

   Відповідно до Закону України про внесення змін до Закону України « Про державний бюджет України на 2016 рік» та Бюджетного кодексу України керуючись п.23 ст.26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» необхідно внести зміни по доходах   загального фонду бюджету за рахунок  перевиконання доходної частини бюджету в сумі 670000,00 грн.         

 

        СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

    1.Збільшити доходи по загальному фонду бюджету по коду 11010100 в сумі 288000,00 грн.(жовтень).

     2.Збільшити доходи по загальному фонду бюджету по коду 11010400 в сумі 214100,00 грн.(жовтень).

     3.Збільшити доходи по загальному фонду бюджету по коду 14040000 в сумі 83800,00 грн.,( жовтень).

    4.Збільшити  доходи по загальному фонду бюджету по коду 18010200 в сумі 18100,00 грн.,(жовтень).

     5. Збільшити  доходи по загальному фонду бюджету по коду 18010500 в сумі 66000,00 грн.,(жовтень).

    6. Збільшити  видатки  по загальному фонду бюджету по КФК 090412  в сумі  150000,00      грн., КЕКВ  2730 (жовтень).

    7. Збільшити  видатки  по загальному фонду бюджету по КФК 070101  в сумі 66000,00   грн., КЕКВ 2240-5000,00 грн.(жовтень), КЕКВ 2210-50000,00грн. (жовтень), КЕКВ 2230-10000,00 грн.(жовтень), КЕКВ 2282-1000,00грн. (жовтень).

 

   8. Збільшити  видатки  по загальному фонду бюджету по КФК 110204  в сумі   6100,00грн., КЕКВ 2240-5000,00 грн.(жовтень), КЕКВ 2282-1100,00грн. (жовтень) .       

    9. Збільшити  видатки  по загальному фонду бюджету по КФК 070201 в сумі  118000,00 грн., КЕКВ 2210-100000,00 грн.(жовтень), КЕКВ 2230-15000,00грн. (жовтень), КЕКВ 2250-3000,00грн. (жовтень).

    10.  Збільшити  видатки  по загальному фонду бюджету по КФК 100203 в сумі 214100,00 грн., КЕКВ 2111-150000,00 грн.(жовтень), КЕКВ 2120 -34100,00 грн.(жовтень), КЕКВ 2210 -30000,00 грн.(жовтень).

    11. Збільшити  видатки  по загальному фонду бюджету по КФК 010116  в сумі 70800,00 грн., КЕКВ 2210 -69800,00 грн.(жовтень), КЕКВ 2282-1000,00грн. (жовтень).

   12. Збільшити  видатки  по спеціальному фонду бюджету по КФК 070101 в сумі 20000,00 грн., КЕКВ 3110 -20000,00 грн.(жовтень).

     13. Збільшити  видатки  по спеціальному фонду бюджету по КФК 110201 сумі 12000,00 грн., КЕКВ 3110 -12000,00 грн.(жовтень).

     14. Збільшити  видатки  по спеціальному фонду бюджету по КФК 010116 в сумі 13000,00 грн., КЕКВ 3110 -13000,00 грн.(жовтень).

     15.Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову постійної комісії Петришина В.І.

 

 

 

 Сільський  голова                                  В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30 вересня 2016 року  № 02

дванадцятої сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про надання дозволу на розроблення

проекту землеустрою щодо відведення

земельних ділянок

 

Керуючись ст.118 Земельного кодексу України частина 7, ст. Закону України “ Про місцеве самоврядування  в України “, ст. 12, 33, 118, п. 12 Перехідних положень Земельного кодексу України,  Постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 р. № 677 „Про затвердження порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок” СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА :

1.Надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення  земельної ділянки гр. Осинському Володимиру Леонідовичу  орієнтовною площею 0.15 га для будівництва та обслуговування житлового будинку господарських будівель і споруд  в с. Андрійківці вул. Центральна, 49 Хмельницького району Хмельницької області.

- надати дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення  земельної ділянки гр. Макарову Олександру Васильовичу орієнтовною площею 0.03 га для ведення особистого селянського господарства  в с. Ружичанка Хмельницького району Хмельницької області.

- заяву гр. Нечипорук Антоніни Віталіївни на виділення земельної ділянки для будівництва житлового будинку на території Розсошанської сільської ради в с. Ружичанка задовільнити немає можливості, так як на даній території вільних земель немає.

- заяву гр. Нечипорук Дмитру Юхимовичу на виділення земельної ділянки для будівництва житлового будинку на території Розсошанської сільської ради в с. Ружичанка задовільнити немає можливості, так як на даній території вільних земель немає.

- заяву гр. Логінчук Олександра Васильовича на виділення земельної ділянки для будівництва житлового будинку на території Розсошанської сільської ради в с. Ружичанка задовільнити немає можливості, так як на даній території вільних земель немає.

2.Розроблений та погоджений у встановленому порядку проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки подати на затвердження чергової сесії сільської ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, будівництва, архітектури та просторового планування.

 

                           Сільський  голова                                          В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 03

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

Про надання  дозволу на виготовлення

технічної документації із землеустрою

щодо встановлення меж земельних

ділянок в натурі (на місцевості)

 

                   Керуючись ст.26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні",  ст. 12, 116, 118, 121, 122 Земельного кодексу України, Законом України "Про землеустрій", прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності»,  розглянувши подану заяву та матеріали, сільська рада,-

                   В И Р I Ш И Л А :

  1. Надати дозвіл гр. Власову Олександру Івановичу  на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) орієнтованою площею 0.30 га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови) в тому числі  для будівництва та обслуговування житлового будинку 0.25 га  та ведення особистого селянського господарства  0.05 га в с. Карпівці  вул. Комароваа, 42 Хмельницького району Хмельницької області

-гр. Степановій Надії Степанівні  на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)  орієнтовною площею 0.35 га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови) в тому числі для будівництва та обслуговування житлового будинку 0.25 га , для  ведення особистого селянського господарства 0.10 га  в с. Ружичанка  вул. Центральна, 188 Хмельницького району Хмельницької області.

-гр. Лопушанській Світлані Василівні  на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)  орієнтованою площею 0.85 га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови)  в тому числі для будівництва та обслуговування житлового будинку 0.25 , для  ведення особистого селянського господарства 0.60 га в с. Андрійківці  вул. Центральна, 9  Хмельницького району Хмельницької області.

-гр. Гринчук Анатолію Мифодійовичу на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) орієнтовною площею 0.25 га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови) для будівництва в с. Ружичанка  Хмельницького району Хмельницької області.

-гр. Гуменюк Олександру Миколайовичу  на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) орієнтовною  площею 0.25 га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови) для будівництва та обслуговування житлового будинку в с. Ружичанка  вул. Центральнаа, 196  Хмельницького району Хмельницької області.

-гр.Павловій Лілії Володимирівні  на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) орієнтовною площею 0.57 га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови) для будівництва та обслуговування житлового будинку 0.25 га та ведення особистого селянського господарства 0.32 га в с. Андрійківці  вул. Центральна, 52 Хмельницького району Хмельницької області.

-гр. Нічику Василю Миколайовичу  на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) орієнтовною площею 0.65 га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови) для будівництва та обслуговування житлового будинку 0.25 га та ведення особистого селянського господарства 0.40 га в с. Андрійківці  вул. Центральна, 42 Хмельницького району Хмельницької області.

-гр. Осинському Леоніду Івановичу   на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) орієнтовною площею 0.51 га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови) для будівництва та обслуговування житлового будинку 0.16 га та ведення особистого селянського господарства 0.17  га в с. Андрійківці  вул. Центральна, 51 Хмельницького району Хмельницької області.

-гр. Гула Василю Івановичу  на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) орієнтовною площею 0.25 га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови) для будівництва та обслуговування житлового будинку  в с. Ружичанка  вул. Центральна, 55 Хмельницького району Хмельницької області.

-гр. Корчак Валентині Петрівні   на виготовлення технічної документації  із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) орієнтовною  площею 0.25  га із земель комунальної власності(землі житлової та громадської забудови) для будівництва та обслуговування житлового будинку в с. Ружичанка  вул. Центральна, 42 Хмельницького району Хмельницької області.

-гр.Данчук Людмилі Володимирівні на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) площею 0,0849 га із земель комунальної власності ( землі житлової та громадської забудови )для будівництва та обслуговування житлового будинку,  0,1576 га для ведення особистого селянського господарства в с.Розсоша вул. Озерна, 6 Хмельницького району  та 0,2484 га для ведення особистого селянського господарства в с.Розсоша Хмельницького району Хмельницької області.

- гр.Юник Надії Петрівні на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості)   орієнтовною площею 0,25 га із земель комунальної власності (землі житлової та громадської забудови ) для будівництва та обслуговування житлового будинку в с. Ружичанка вул. Мічуріна,9 Хмельницького району Хмельницької області.

- гр.Цимбалюк Василю Павловичу на виготовлення технічної документації із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі ( на місцевості)   орієнтовною площею 0,50 га із земель комунальної власності (землі житлової та громадської забудови ) 0,25 га  для будівництва та обслуговування житлового будинку та 0,25 га для ведення особистого селянського господарства в с. Вищі Вовківці вул. Володимирська, 29 Хмельницького району Хмельницької області.

 

2.    Розроблену у встановленому порядку документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки та подати на затвердження чергової сесії сільської ради. 

 

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, будівництва,архітектури та просторового планування.                          

                                    

 

 Сільський голова                    В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30 вересня 2016 року  № 04

дванадцятої сесії сільської ради

VІІ скликання

Про затвердження  проекту землеустрою

щодо відведення земельної ділянки

та надання її у власність

 

Керуючись ст.26 Закону України "Про мiсцеве самоврядування в Українi",  ст. 12, 116, 118, 121, 122 Земельного кодексу України, Законом України "Про землеустрiй", прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності», розглянувши документацію із землеустрою , сесія сільської ради,-

В И Р I Ш И Л А :

1.Затвердити гр. Коноваловій Катерині Володимирівні  проект  землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0.5888 га  із земель комунальної власності  для ведення особистого селянського господарства розташованої в с. Розсоша вул. Дзержинського, 21 Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити гр. Гуцалюк Павліні Миколаївні проект  землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0.1200 га  із земель комунальної власності  для ведення особистого селянського господарства розташованої в с. Ружичанка Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити гр. Сапун Сергію Васильовичу  проект  землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0.0250 га  із земель комунальної власності  для ведення особистого селянського господарства розташованої в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити гр. Криськову Віктору Васильовичу проект  землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0.2850 га  із земель комунальної власності  для ведення особистого селянського господарства розташованої в с. Андрійківці вул. Набережна, 5 Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити гр. Возборському Івану Петровичу  проект  землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0.2500 га  із земель комунальної власності  для ведення особистого селянського господарства розташованої в с. Вищі Вовківці Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити гр. Дзюбій Олександру Олександровичу проект  землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0.1100 га  із земель комунальної власності  для ведення особистого селянського господарства розташованої в с.  Ружичанка Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити гр. Стецюк Наталії Юріївні  проект  землеустрою щодо відведення земельної ділянки площею 0.1342 га; 0,1480 га  із земель комунальної власності  для ведення особистого селянського господарства розташованої в с. Розсоша  Хмельницького району Хмельницької області.

2. Рекомендувати гр. Коноваловій К.В., Гуцалюк П.М., Сапун С.В., Криськову В.В., Возборському І.П., Дзюбій О.О., Стецюк Н.Ю.  зареєструвати право власності на земельну ділянку  протягом  1 (одного) року у відповідності до вимог законодавства.

  3.  Контроль за виконанням даного рiшення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, будівництва, архітектури та просторового планування.

 

                             Сільський голова                                 В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30 вересня 2016 року  № 05

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

Про затвердження технічної документації

із землеустрою щодо встановлення меж земельної

ділянки в натурі ( на місцевості) та надання її у власність  

    

Керуючись ст.26 Закону України "Про мiсцеве самоврядування в Українi",  ст. 12, 116, 118, 121, 122 Земельного кодексу України, Законом України "Про землеустрiй", прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності», розглянувши документацію із землеустрою, сесія сільської ради,-

ВИРIШИ ЛА :

1.Затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості):

- затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Ізосімову Володимиру Володимировичу  земельну ділянку  площею 0.2500 га, для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка в с. Ружичанка вул. Леніна, 106  Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Стойко Ігору Вікторовичу  земельну ділянку  площею 0.2000 га, для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка в с. Карпівці вул. Зарічна, 2 Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Стойко Оксани Анатоліївни  земельну ділянку  площею 0.2500 га, для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка в с. Карпівці вул. Зарічна, 4  Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Мисіній Олені Павлівні  земельну ділянку  площею 0.2166 га, для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка в с. Вищі Вовківці  вул. Леніна, 37  Хмельницького району Хмельницької області та 0,2434 га для ведення особистого селянського господарства в с.Вищі Вовківці Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Лавровій Наталі Сергіївні  земельну ділянку  площею 0.0900 га, для індивідуального садівництва, яка розташована в товаристві садівників і городників «Надія – 2» на території Розсошанської сільської ради в с. Вищі Вовківці   Хмельницького району Хмельницької області.

- затвердити технічну документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) гр. Гулі Сергію Анатолійовичу  земельну ділянку  площею 0.2500 га, для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) в с. Карпівці  вул. Весняна, 17  Хмельницького району Хмельницької області.

2.Рекомендувати гр. Ізосімову В.В., Стойко І.В., Стойко О.А., Мисіній О.П., Лавровій Н.С., Гула С.А. зареєструвати право власності на земельну ділянку протягом 1 (одного) року у відповідності до вимог законодавства. 

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, будівництва, архітектури та просторового планування.

 

Сільський голова                                           В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 6

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

“Про внесення змін до рішення

№ 3 сорок першої сесії сільської

ради від 02.10.2015 року ”

 

Керуючись ст.26 Закону України "Про мiсцеве самоврядування в Українi",  ст. 12, 116, 118, 121, 122 Земельного кодексу України, Законом України "Про землеустрiй", прикінцевими та перехідними положеннями Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розмежування земель державної та комунальної власності», розглянувши документацію із землеустрою , сесія сільської ради, - ВИРІШИЛА:

1.Внести зміни до рішення  № 3 сорок першої сесії Розсошанської сільської ради від 02.10.2015 року про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки гр. Блідченко Олені Тарасівні та замінити площею 0.20 га: 0.15 га та 0.05 га і передати у власність із земель комунальної власності для  ведення особистого селянського  господарства в с. Нижчі Вовківці Хмельницького району Хмельницької області.

 

2. Розроблену у встановленому порядку документацію із землеустрою щодо встановлення меж земельної ділянки та подати на затвердження чергової сесії сільської ради.

3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань земельних відносин, будівництва, архітектури та просторового планування.

             

 

 

Сільський голова                            В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 7

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про звернення членами

колишнього КСП “ Колос “

 

   Розглянувши звернення членів територіальної громади – колишніх членів КСП

“ Колос “ с. Ружичанка щодо повернення у колективну власність земельних ділянок, площею 170 га, яка була безпідставно виключена із розпаювання земель колективної власності СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1.Визнати обґрунтованими скарги жителів с. Ружичанка та Карпівці колишніх членів КСП “ Колос “ с. Ружичанка щодо безпідставного вилучення із пайового фонду земель колективної власності земельної ділянки площею 168, 07 га, яка фактично не була віднесена до деградованих земель і на підставі розпорядження Хмельницької РДА № 1385/04-р від 16 грудня 2004 року було затверджено незаконно зменшити на 168,07 га площу земель колективної власності, які в подальшому були розпайовані між усіма членами КСП “ Колос “.

2.У зв’язку із неправомірним та безпідставним зменшенням площі пайового фонду земель колективної власності членів КСП “ Колос “ та необґрунтованим розпорядженням Хмельницької РДА доручити(рекомендувати) депутатам Розсошанської сільської ради звернутись до відповідних органів з заявами щодо відновлення порушених прав на землю - колишніх членів КСП “ Колос “ – членів територіальної громади з метою захисту їхніх прав.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на виконком сільської ради.

 

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 8

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про надання матеріальної

допомоги гр. Старцун Г.Д.

     

   Розглянувши заяву гр. Старцун Ганни Дмитрівни про надання матеріальної допомоги для ремонту даху житлового будинку та відновлення сараїв, які були пошкоджені під час пожежі 16.09.2016 року та керуючись ст. 34 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні»  СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1.Надати матеріальну допомогу гр. Старцун Ганні Дмитрівні для ремонту даху житлового будинку та відновлення сараїв, які були пошкоджені під час пожежі 16.09.2016 року в сумі 30 тис. грн.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 9

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про безкоштовне харчування учнів 1-4 класів

та учнів пільгових категорій Розсошанської

сільської ради на 2016-2017 навчальний рік

 

Відповідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», Закону України «Про охорону дитинства», Закону України «Про освіту», Закону України «Про загальну середню освіту», Закону України «Про внесення змін до деяких законопроектних актів України» від 24 грудня 2015  № 911-VIII , СЕСІЯ  СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  ВИРІШИЛА:     

 

 1.Звільнити від оплати за харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей батьки яких знаходяться в АТО, дітей із малозабезпечених та багатодітних сімей) загальноосвітніх навчальних закладів Розсошанської сільської ради на 2016-2017 навчальний рік.(Списки додаються).

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на головного бухгалтера сільської ради Тимошенко О.В. 

 

 

   Сільський голова                         В.В.Дячок         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                             Список учнів 5-11 класів

                                    Розсошанської ЗОШ І-ІІІ ступенів

                                            на безкоштовне харчування

 

1.Бойко Діана(багатодітна сім’я, дитина-інвалід)

2.Величко Максим(мати-одиначка)

3.Мороз Владислав(мати-інвалід ІІ групи, неповна сім’я)

4.Дрижал Андрій (мати-інвалід ІІ групи, мати-одиначка)

5.Українець Артем(залишився без піклування батьків)

6.Кузь Олександр (залишився без піклування батьків, багатодітна сім’я)

7.Кузь Марина(залишився без піклування батьків, багатодітна сім’я)

8.Заморока Вероніка(мати-одиначка)

9.Орловський Дмитро(напівсирота)

10.Петренко Ольга (багатодітна сім’я)

11.Виноградова Крістіна(мати-одиначка)

12.Загурна Анастасія(багатодітна сім’я)

13.Хлібановська Іванна (багатодітна сім’я)

14.Тетюха Аня (багатодітна сім’я)

15.Вітязь Руслан(багатодітна сім’я)

16.Мельник Євген(напівсирота)

17.Євпаков Ілля(чорнобилець)

18.Юзвак Дмитро(батько учасник бойових дій)

19.Коваль Роман (батько учасник бойових дій)

20.Зубатюк Ангеліна(напівсирота)

21.Коваль Зоряна(мати-одиначка)

22.Величко Артем(мати-одиначка)

23.Возна Софія(мати-одиначка)

24.Гордовська Ольга(напівсирота)

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 10

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про затвердження Програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на території Розсошанської сільської ради об’єднаної територіальної громади Хмельницького району на 2016-2020  роки

Керуючись ст. № 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та заслухавши інформацію  сільського голови Дячка В.В. «Про затвердження Програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на території Розсошанської сільської ради об’єднаної територіальної громади Хмельницького району на 2016-2020  роки»,

                    СІЛЬСЬКА РАДА ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на території Розсошанської сільської ради об’єднаної територіальної громади Хмельницького району на 2016-2020  роки (Програма додається)

  2. Секретарю сільської ради об’єднаної територіальної громади Смоляк Л.М. оприлюднити дане рішення на дошці оголошень.

 

 

       Сільський голова                            В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 11

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

 

Про затвердження проектно-кошторисної

документації на “Будівництво водонапірної

башти БР-15 по вул. Центральній в с. Андрійківці

Хмельницького району Хмельницької області ”

 

   Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови Дячка В.В. “ Про затвердження проектно-кошторисної документації на “Будівництво водонапірної

башти БР-15 по вул. Центральній в с. Андрійківці Хмельницького району Хмельницької області ” керуючись ст. 31 Закону України “ Про місцеве самоврядування  в України “, Законом України” Про регулювання містобудівної діяльності“, СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

  

1.Затвердити проектно-кошторисну документацію на “Будівництво водонапірної

башти БР-15 по вул. Центральній в с. Андрійківці Хмельницького району Хмельницької області ” в сумі 299.818 тис. грн.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 12

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

 

Про затвердження проектно-кошторисної

документації на “Будівництво водонапірної

башти БР-15 по вул. Шевченка в с. Розсоша

Хмельницького району Хмельницької області ”

 

   Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови Дячка В.В. “ Про затвердження проектно-кошторисної документації на “Будівництво водонапірної

башти БР-15 по вул. Шевченка в с. Розсоша Хмельницького району Хмельницької області ” керуючись ст. 31 Закону України “ Про місцеве самоврядування  в України “, Законом України” Про регулювання містобудівної діяльності“, СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

  

1.Затвердити проектно-кошторисну документацію на “Будівництво водонапірної

башти БР-15 по вул. Шевченка в с. Розсоша Хмельницького району Хмельницької області ” в сумі 297.978 тис. грн.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 13

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

 

Про затвердження проектно-кошторисної

документації на “Будівництво водонапірної

башти БР-15 по вул. Пушкіна в с. Карпівці

Хмельницького району Хмельницької області ”

 

   Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови Дячка В.В. “ Про затвердження проектно-кошторисної документації на “Будівництво водонапірної

башти БР-15 по вул. Пушкіна в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області ” керуючись ст. 31 Закону України “ Про місцеве самоврядування  в України “, Законом України” Про регулювання містобудівної діяльності“, СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

  

1.Затвердити проектно-кошторисну документацію на “Будівництво водонапірної

башти БР-15 по вул. Пушкіна в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області ” в сумі 299.109 тис. грн.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 14

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про надання дозволу публічному

акціонерному товариству “ Хмельницькгаз“

на списання та демонтах не діючого

газового устаткування

 

   Відповідно до статті 319 цивільного кодексу України пункту 30 частини 1 статті 26, частини5 статті 60 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні " та враховуючи клопотання ПАТ “ Хмельницькгаз“ СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

Про надання дозвол ПАТ “ Хмельницькгаз“ на списання та демонтах не діючого газового устаткування – ШРП по вул. Камчатка с. Андрійківці інв. № 168470000420200481, яке раніши забезпечувало газопостачання вісімнадцятьом житловим будинкам по вул. Камчатка, що належить до комунальної власності Розсошанської сільської ради та перебуває у користуванні товариства.

Контроль за виконанням даного рішення покласти на виконком сільської ради.

 

 

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30  вересня  2016 року  № 15

дванадцятої  сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про надання матеріальної допомоги

гр. Шалатовській Н.В.

 

   Розглянувши заяву вдови учасника АТО Шалатовської Наталії Володимирівні про надання матеріальної допомоги щодо проведення виконання ряду будівельних робіт внутрішнього оздоблення житлового будинку та керуючись ст. 34 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні»  СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1.Надати гр. Шалатовській Наталії Володимирівні матеріальну допомогу для проведення виконання ряду будівельних робіт внутрішнього оздоблення житлового будинку в сумі 10 тис. грн.

 

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на головного бухгалтера сільської ради Тимошенко О.В.

 

 

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                  УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30 вересня  2016 року  № 16

дванадцятої сесії сільської ради

VІІ скликання

 

 

“Про передидку коштів із загального

фонду бюджету до бюджету розвитку”

 

 

   Відповідно до Закону України про внесення змін до Закону України “Про державний бюджет України на 2016 рік “ та бюджетного кодексу України керуючись п. 23 ст. 26  Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні“  СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

 

1.Перекинути кошти в сумі 430000.00 грн.(чотириста тридцять тисяч грн. 00 коп.) із загального фонду бюджету до бюджету розвитку на капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Центральній в с. Нижчі Вовківці Хмельницького району Хмельницької області.

 

2. Перекинути кошти в сумі 871000.00 грн.(вісімсот сімдесят одну тисячу грн. 00 коп.) із загального фонду бюджету до бюджету розвитку на будівництво водонапірних башт в с.Карпівці, с.Розсоша, с.Андрійківці Хмельницького району Хмельницької області.

 

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на голову постійної з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку Петришина В.І.

 

 

 

Сільський голова               В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30 вересня  2016 року  № 17

дванадцятої сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про затвердження проектно-кошторисної документації

на “ Будівництво мережі водопостачання від існуючої

свердловини № 1 по вулицях Весняній, Зарічній,

Ранковій, Підлісній, частині вулиці Пушкіна, Комарова,

провулках Весняному, Пушкіна в с. Карпівці

Хмельницького району Хмельницької області “

 

   Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови Дячка В.В. “ Про затвердження робочого проекту “ Будівництво мережі водопостачання від існуючої свердловини № 1 по вулицях Весняній, Зарічанській, Ранковій, Підлісній, частині вулиці Пушкіна, Комарова, провулках Весняному, Пушкіна в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області “ керуючись ст. 31 Закону України “ Про місцеве самоврядування  в України “, Законом України” Про регулювання містобудівної діяльності“, СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА:

1.Затвердити проектно-кошторисну документацію на “ Будівництво мережі водопостачання від існуючої свердловини № 1 по вулицях Весняній, Зарічанській,

Ранковій, Підлісній, частині вулиці Пушкіна, Комарова, провулках Весняному, Пушкіна в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області “ в сумі 886.082 тис. грн.

 

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

                                                          УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30 вересня  2016 року  № 18

дванадцятої сесії сільської ради

VІІ скликання

 

Про затвердження робочого проекту

“ Будівництво мережі водопостачання від існуючої

свердловини № 2 по вулицях Ясеновій, Береговій,

частині вулиць Пушкіна, Комарова, провулку

Комарова та проїзду в с. Карпівці

Хмельницького району Хмельницької області “

 

   Заслухавши та обговоривши інформацію сільського голови Дячка В.В. “ Про затвердження робочого проекту “ Будівництво мережі водопостачання від існуючої

свердловини № 2 по вулицях Ясеновій, Береговій, частині вулиць Пушкіна, Комарова, провулку Комарова та проїзду в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області “ керуючись ст. 31 Закону України “ Про місцеве самоврядування  в України “, Законом України” Про регулювання містобудівної діяльності“, СЕСІЯ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ВИРІШИЛА: 

 

1.Затвердити проектно-кошторисну документацію на “ Будівництво мережі водопостачання від існуючої свердловини № 2 по вулицях Ясеновій, Береговій,частині вулиць Пушкіна, Комарова, провулку Комарова та проїзду в с. Карпівці Хмельницького району Хмельницької області “ в сумі 1238741.00 тис. грн.

2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на комісію з питань бюджету, фінансів та планування соціально-економічного розвитку.

 

 

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

             УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

від 30 вересня  2016 року  № 19

дванадцятої сесії сільської ради

VІІ скликання

 

 

Про затвердження Порядку запобігання

та врегулювання конфлікту інтересів

Розсошанській сільській раді

Відповідно до Розділу V Закону України «Про запобігання корупції», керуючись статтею 591 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», сільська рада ВИРІШИЛА:

Затвердити Порядок запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в Розсошанській сільській раді згідно додатку.

Призначити відповідальним за запобігання випадків конфлікту інтересів в Розсошанській сільській раді секретаря сільської ради Смоляк Ларису Михайлівну.

Повноваження з питань запобігання та врегулювання конфлікту інтересів в Розсошанській сільській раді та її виконавчому органі покласти на постійну комісію сільської ради з питань регламенту, депутатської етики,комунальної власності, інфраструктури, транспорту та житлово-комунального господарства.

Секретарю сільської ради, забезпечити ознайомлення із даним рішенням членів виконавчого комітету та посадових осіб сільської ради.

Дане рішення оприлюднити на офіційному сайті Розсошанської сільської ради.

Контроль за виконанням рішення покласти на сільського голову.

 

Сільський голова                                       В.В.Дячок

 

 

 

 

 

 

 

Затверджено рішенням

12 сесії 7 скликання

                                                                                         № 19 від 30.09.2016 року

Порядок

запобігання та врегулювання конфлікту інтересів

в Розсошанській сільській раді.

І. Загальні положення

1. Цей Порядок розроблений на підставі відповідних положень законів України «Про запобігання корупції», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», для використання в роботі посадовими особами місцевого самоврядування і визначає шляхи врегулювання конфлікту інтересів під час здійснення ними службових чи представницьких обов’язків та повноважень.

2. Терміни, які вживаються в даному порядку:

2.1. Потенційний конфлікт інтересів – наявність у особи приватного інтересу у сфері, в якій вона виконує свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття нею рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

2.2. Реальний конфлікт інтересів – суперечність між приватним інтересом особи та її службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень.

2.3. Приватний інтерес – будь-який майновий чи немайновий інтерес особи, у тому числі зумовлений особистими, сімейними, дружніми чи іншими позаслужбовими стосунками з фізичними чи юридичними особами, у тому числі ті, що виникають у зв’язку з членством або діяльністю в громадських, політичних, релігійних чи інших організаціях.

2.4. Майновий інтерес – інтерес щодо збереження або збільшення обсягу, якості нерухомого та рухомого майна особи чи близьких їй осіб.

2.5. Немайновий інтерес – інтерес, спрямований на задоволення особистих фізичних (біологічних), моральних, культурних, соціальних чи інших нематеріальних потреб.

2.6. Близькі особи – особи, які спільно проживають, пов’язані спільним побутом і мають взаємні права та обов’язки із суб’єктом, на якого поширюється дія цього Порядку (крім осіб, взаємні права та обов’язки яких із суб’єктом не мають характеру сімейних), у тому числі особи, які спільно проживають, але не перебувають у шлюбі, а також - незалежно від зазначених умов - чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний брат, рідна сестра, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням згаданого суб’єкта.

2.7. Пряме підпорядкування – відносини прямої організаційної або правової залежності підлеглої особи від її керівника, в тому числі через вирішення (участь у вирішенні) питань прийняття на роботу, звільнення з роботи, застосування заохочень, дисциплінарних стягнень, надання вказівок, доручень тощо, контролю за їх виконанням.

Наявність будь-якого конфлікту інтересів не обов’язково призводить до фактів корупції, однак істотно підвищує ризик вчинення корупційних діянь та є по суті їх передумовою.

Конфлікт інтересів може мати місце не лише тоді, коли зазначена суперечність вже фактично вплинула на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень (вчинення або не вчинення дій), а і тоді, коли вона потенційно може вплинути на них.

Конфлікт інтересів має місце й тоді, коли йдеться про суперечність особистого інтересу близької особи посадової особи з її службовими повноваженнями.

Приховування посадовою особою наявного приватного інтересу вже розцінюється як порушення службової дисципліни і потребує вжиття відповідних заходів щодо запобігання корупції.

3. Суб’єктами, на яких поширюється дія даного Порядку є:

- сільський голова;

- члени виконавчого комітету;

- депутати сільської ради;

- секретар сільської ради;

- посадові особи місцевого самоврядування.

II. Запобігання та врегулювання конфлікту інтересів:

1. З метою запобігання конфлікту інтересів посадові особи місцевого самоврядування зобов’язані дотримуватися правил запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, передбачених Законом України «Про запобігання корупції».

2. На виконання цієї вимоги законодавства суб’єкти, на яких поширюється дія даного Порядку зобов’язані:

- вживати заходів щодо недопущення виникнення реального або потенційного конфлікту інтересів;

- письмово, шляхом спрямування власноручної заяви, повідомляти не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли посадова особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів, безпосереднього керівника, а у випадку перебування особи на посаді, яка не передбачає наявності у неї безпосереднього керівництва (сільський голова), або у складі колегіального органу – відповідний колегіальний орган, під час виконання повноважень у якому виник конфлікт інтересів, або Національне агентство з питань запобігання корупції (далі – Національне агентство) чи інший визначений законом орган;

- не вчиняти дій та не приймати рішень в умовах реального конфлікту інтересів;

- вжити заходів щодо врегулювання реального чи потенційного конфлікту інтересів.

3. Посадові особи місцевого самоврядування не можуть прямо чи опосередковано спонукати у будь-який спосіб підлеглих до прийняття рішень, вчинення дій або бездіяльності всупереч закону на користь своїх приватних інтересів або приватних інтересів третіх осіб.

4. Сільський голова або керівник виконавчого органу сільської ради, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади протягом двох робочих днів після отримання повідомлення про наявність у підлеглої йому особи реального чи потенційного конфлікту інтересів приймає рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів, про що повідомляє відповідну особу.

5. Сільський голова або керівник виконавчого органу сільської ради, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади, якому стало відомо про конфлікт інтересів підлеглої йому особи, зобов’язаний вжити передбачені Законом України «Про запобігання корупції» заходи для запобігання та врегулювання конфлікту інтересів такої особи.

6. У разі існування в особи сумнівів щодо наявності в неї конфлікту інтересів вона зобов’язана звернутися за роз’ясненнями до територіального органу Національного агентства. У разі якщо особа не отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона діє відповідно до вимог, передбачених Законом України «Про запобігання корупції» та цього Порядку.

7. Якщо особа отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона звільняється від відповідальності, якщо у діях, щодо яких вона зверталася за роз’ясненням, пізніше було виявлено конфлікт інтересів.

8. Посадова особа, яка повідомила про конфлікт інтересів безпосереднього керівника і вважає, що вжиті заходи є недостатніми, може особисто повідомити про це в письмовій формі відповідний уповноважений підрозділ.

9. Якщо посадовій особі стало відомо про наявність конфлікту інтересів у інших посадових осіб місцевого самоврядування, йому необхідно повідомити про це свого безпосереднього керівника із зазначенням обставин, при яких вона дізналась про наявність конфлікту інтересів.

III. Порядок повідомлень про можливість виникнення конфлікту інтересів та їх реєстрація.

1. У разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів у посадової особи місцевого самоврядування, яка входить до складу колегіального органу (комітету, комісії, колегії тощо), вона не має права брати участь у прийнятті рішення цим органом.

2. Про конфлікт інтересів такої особи може заявити будь-який інший член відповідного колегіального органу або учасник засідання, якого безпосередньо стосується питання, що розглядається. Заява про конфлікт інтересів члена колегіального органу заноситься в протокол засідання колегіального органу.

3. У разі якщо неучасть посадової особи місцевого самоврядування, яка входить до складу колегіального органу, у прийнятті рішень цим органом призведе до втрати правомочності цього органу, участь такої особи у прийнятті рішень має здійснюватися під зовнішнім контролем. Рішення про здійснення зовнішнього контролю приймається відповідним колегіальним органом.

4. Особи уповноважені на ведення протоколів колегіальних органів (працівники відділу, секретарі комісій) зобов’язані протягом одного дня з часу оформлення протоколу надавати витяг з протоколу, в якому було зафіксовано заяву про конфлікт інтересів уповноваженому підрозділу з питань запобігання та виявлення корупції у Новосілко-Опарській сільській раді.

5. Посадові особи місцевого самоврядування (окрім сільського голови) письмово, шляхом спрямування власноручно написаної заяви, повідомляють не пізніше наступного робочого дня з моменту, коли особа дізналася чи повинна була дізнатися про наявність у неї реального чи потенційного конфлікту інтересів, безпосереднього керівника. Письмові заяви адресовані на ім’я безпосереднього керівника подаються у день їх написання до секретаря Новосілко-Опарської сільської ради.

6. Секретар Новосілко-Опарської сільської ради в день надання йому заяви реєструє факт повідомлення про конфлікт інтересів.

7. Реєстрація повідомлень проводиться в журналі заяв , який повинен бути прошитий та пронумерований.

8. Після здійснення реєстрації секретар Новосілко-Опарської сільської ради забезпечує передачу повідомлень про конфлікт інтересів безпосередньому сільському голові.

9. Сільський голова, якого було повідомлено про конфлікт інтересів, повинен після прийняття рішення, протягом двох робочих днів повідомити секретаря сільської ради про прийняте ним рішення щодо врегулювання конфлікту інтересів.

IV. Заходи зовнішнього та самостійного врегулювання конфлікту інтересів.

1. Зовнішнє врегулювання конфлікту інтересів здійснюється шляхом:

- усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів;

- застосування зовнішнього контролю за виконанням посадовою особою відповідного завдання, вчиненням нею певних дій чи прийняття рішень;

- обмеження доступу посадової особи до певної інформації;

- перегляду обсягу службових повноважень особи;

- переведення особи на іншу посаду;

- звільнення особи.

2. Усунення посадової особи місцевого самоврядування від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів здійснюється за рішенням сільського голови , у випадках, якщо конфлікт інтересів не має постійного характеру та за умови можливості залучення до прийняття такого рішення або вчинення відповідних дій інших працівників відповідного органу.

3. Усунення посадової особи місцевого самоврядування від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів, а також залучення до прийняття такого рішення або вчинення відповідних дій інших працівників виконавчих органів сільської ради здійснюється за рішенням сільського голови.

4. Обмеження доступу посадової особи місцевого самоврядування до певної інформації здійснюється за рішенням сільського голови, у випадку, якщо конфлікт інтересів пов’язаний з таким доступом та має постійний характер, а також за можливості продовження належного виконання особою повноважень на посаді за умови такого обмеження і можливості доручення роботи з відповідною інформацією іншому працівнику виконавчого органу сільської ради.

5. Перегляд обсягу службових повноважень посадової особи місцевого самоврядування здійснюється за рішенням сільського голови, у разі, якщо конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер, пов’язаний з конкретним повноваженням особи, а також за можливості продовження належного виконання нею службових завдань у разі такого перегляду і можливості наділення відповідними повноваженнями іншого працівника.

6. Службові повноваження здійснюються посадовою особою місцевого самоврядування під зовнішнім контролем у разі, якщо усунення особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті в умовах реального чи потенційного конфлікту інтересів, обмеження її доступу до інформації чи перегляд її повноважень є неможливим та відсутні підстави для її переведення на іншу посаду або звільнення.

7. Зовнішній контроль здійснюється в таких формах:

- перевірка працівником, визначеним сільським головою, вчинення нею дій, перевірка змісту рішень чи проектів рішень, що приймаються або розробляються особою або відповідним колегіальним органом з питань, пов’язаних із предметом конфлікту інтересів;

- виконання особою завдання, вчинення нею дій, розгляд справ, підготовка та прийняття нею рішень у присутності визначеного сільським головою.

8. У рішенні про здійснення зовнішнього контролю визначаються форма контролю, уповноважений на проведення контролю працівник, а також обов’язки особи у зв’язку із застосуванням зовнішнього контролю за виконанням нею відповідного завдання, вчиненням нею дій чи прийняття рішень.

9. Посадова особа місцевого самоврядування, секретар або депутат сільської ради не пізніше наступного робочого дня з дня прийняття рішення про застосування зовнішнього контролю ознайомлюється з таким рішенням.

10. Якщо конфлікт інтересів виникає у зв`язку з діяльністю особи у складі колегіального органу, рішення про запровадження контролю над такою особою надсилається усім членам колегіального органу.

11. Заходи щодо здійснення контролю мають проводитись оперативно, оскільки прийняття рішень чи вчинення дій стосується зовнішніх правовідносин, тобто з фізичними чи юридичними особами.

12. Переведення посадової особи місцевого самоврядування на іншу посаду у зв’язку з наявністю реального чи потенційного конфлікту інтересів здійснюється за рішенням сільського голови , якщо конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований шляхом усунення такої особи від виконання завдання, вчинення дій, прийняття рішення чи участі в його прийнятті, обмеження її доступу до інформації, перегляду її повноважень та функцій, позбавлення приватного інтересу та за наявності вакантної посади, яка за своїми характеристиками відповідає особистим та професійним якостям особи.

13. Переведення на іншу посаду може здійснюватися лише за згодою посадової особи місцевого самоврядування.

14. Звільнення посадової особи місцевого самоврядування з займаної посади у зв’язку з наявністю конфлікту інтересів здійснюється у разі, якщо реальний чи потенційний конфлікт інтересів у її діяльності має постійний характер і не може бути врегульований в інший спосіб, в тому числі через відсутність її згоди на переведення або на позбавлення приватного інтересу.

15. Самостійне врегулювання конфлікту інтересів:

Сільський голова, посадові особи місцевого самоврядування, депутати сільської ради, у яких наявний реальний чи потенційний конфлікт інтересів, можуть самостійно вжити заходів щодо його врегулювання шляхом позбавлення відповідного приватного інтересу з наданням підтверджуючих документів безпосередньому керівнику або керівнику органу, до повноважень якого належить звільнення/ініціювання звільнення з посади.

16. Позбавлення приватного інтересу має виключати будь-яку можливість його приховування.

17. Запобігання конфлікту інтересів у зв`язку з наявністю в особи підприємства чи корпоративних прав:

Для запобігання конфлікту інтересів у зв’язку з наявністю в особи підприємств чи корпоративних прав посадова особа сільської ради зобов’язана протягом 30 днів після призначення (обрання) на посаду передати в управління іншій особі належні їй підприємства та корпоративні права у порядку, встановленому законом.

18. У такому випадку посадовим особам забороняється передавати в управління належні їм підприємства та корпоративні права на користь членів своєї сім’ї.

19. Передача посадовими особами належних їм підприємств, які за способом утворення (заснування) та формування статутного капіталу є унітарними, здійснюється шляхом укладення договору управління майном із суб’єктом підприємницької діяльності.

20. Передача посадовими особами виконавчих органів сільської ради належних їм корпоративних прав здійснюється в один із таких способів:

- укладення договору управління майном із суб’єктом підприємницької діяльності (крім договору управління цінними паперами та іншими фінансовими інструментами);

- укладення договору про управління цінними паперами, іншими фінансовими інструментами і грошовими коштами, призначеними для інвестування в цінні папери та інші фінансові інструменти, з торговцем цінними паперами, який має ліцензію Національного агентства з цінних паперів та фондового ринку на провадження діяльності з управління цінними паперами;

- укладення договору про створення венчурного пайового інвестиційного фонду для управління переданими корпоративними правами з компанією з управління активами, яка має ліцензію Національного агентства з цінних паперів та фондового ринку на провадження діяльності з управління активами.

21. Передача корпоративних прав як оплата вартості цінних паперів венчурного пайового інвестиційного фонду здійснюється після реєстрації Національним агентством з цінних паперів та фондового ринку випуску цінних паперів такого інституту спільного інвестування.

22. Посадові особи не можуть укладати договори, зазначені у наведених вище абзацах, із суб’єктами підприємницької діяльності, торговцями цінними паперами та компаніями з управління активами, в яких працюють члени їх сім’ї.

23. Посадові особи, призначені (обрані) на посаду, в одноденний термін після передачі в управління належних їм підприємств та корпоративних прав зобов’язані письмово повідомити про це Національне агентство із наданням нотаріально засвідченої копії укладеного договору.

V. Порядок врегулювання конфлікту інтересів, у разі його виникнення, в діяльності сільського голови, депутатів сільської ради, членів виконавчого комітету Розсошанської сільської ради.

1. Врегулювання конфлікту інтересів відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»: Сільський голова, секретар, депутат ради бере участь у розгляді, підготовці та прийнятті рішень відповідною радою за умови самостійного публічного оголошення про це під час засідання ради, на якому розглядається відповідне питання.

2. Здійснення контролю за дотриманням цих вимог, надання зазначеним у ній особам консультацій та роз’яснень щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками, покладається на постійну депутатську комісію сільської ради з питань регламенту та депутатської етики.

3. У разі існування в сільського голови, секретаря, депутата ради сумнівів щодо наявності в неї конфлікту інтересів вона зобов’язана письмово звернутися за роз’ясненнями до постійної депутатської комісії міської ради з питань дотримання законності, охорони громадського порядку та депутатської етики. 

У разі якщо особа не отримала підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона діє відповідно п.4 Розділу V Положення.

Якщо посадова особа отримала письмове підтвердження про відсутність конфлікту інтересів, вона звільняється від відповідальності, якщо у діях, щодо яких вона зверталася за роз’ясненням, пізніше було виявлено конфлікт інтересів.

4. Правила врегулювання конфлікту інтересів в діяльності сільського голови, секретаря сільської ради, депутата сільської ради прирівняної до неї особи, визначаються законами, які регулюють статус відповідних осіб та засади організації відповідних органів. В разі винесення на розгляд сесії сільської ради питання, яке викликає/може викликати у сільського голови, секретаря сільської ради, депутата сільської ради наявність приватного інтересу у сфері, в якій вони виконують свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ними рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень (потенційний конфлікт інтересів) чи суперечність між їх приватними інтересами та їх службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень (реальний конфлікт інтересів), вони зобов’язані повідомити про ймовірність виникнення в них потенційного чи реального конфлікту інтересів.

Сільський голова, секретар сільської ради, депутат сільської ради самостійно публічно оголошує або надає повідомлення в письмовому вигляді про це під час засідання ради на якому розглядається відповідне питання, також ним оголошується відмова від участі у голосуванні з даного питання, про що секретарем сесії заноситься в протокол засідання :" не голосували" - кількість чоловік і прізвища. Оголошення має такий зміст: Відповідно ст. 59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.35 Закону України «Про запобігання корупції» повідомляю, що при розгляді питання «____________________________________» виникає конфлікт інтересів. Врегулювання конфлікту буде здійснюватися шляхом неучасті у голосуванні. Про конфлікт інтересів такої особи може заявити будь-який інший член відповідного колегіального органу або учасник засідання, якого безпосередньо стосується питання, що розглядається. Заява про конфлікт інтересів члена колегіального органу заноситься в протокол засідання колегіального органу. У разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів сільського голови, секретаря сільської ради, депутата сільської ради, прирівняної до неї особи, яка входить до складу колегіального органу (комітету, комісії, колегії тощо), вона не має права брати участь у прийнятті рішення цим органом. У разі якщо неучасть сільського голови, секретаря сільської ради, депутата сільської ради, прирівняної до неї особи, яка входить до складу колегіального органу, у прийнятті рішень цим органом призведе до втрати правомочності цього органу, участь такої особи у прийнятті рішень має здійснюватися під зовнішнім контролем. Рішення про здійснення зовнішнього контролю приймається сільською радою. Пропозиції щодо форми та способу здійснення зовнішнього контролю надаються постійну депутатську комісію з питань регламенту та депутатської етики. 

Не оголошення про наявний конфлікт інтересів перед голосуванням при прийнятті рішення ради є підставою для зупинення сільським головою зазначеного рішення сільської ради.

У разі наявності реального чи потенційного конфлікту інтересів у сільського голови, секретаря, депутата сільської ради під час розгляду проекту рішення на пленарному засіданні Розсошанської сільської ради, сільський голова, депутат чи секретар перед тим, як головуючий поставить на голосування проект рішення, в якому міститься особистий інтерес, зобов’язаний попередити присутніх на засіданні депутатів про наявність конфлікту інтересів. Депутат або секретар сільської ради зобов`язаний відмовитись від участі у голосуванні.

3. У випадку внесення на розгляд сесії Розсошанської сільської ради питання на пленарному засіданні (з голосу), депутат сільської ради, який вбачає в даному рішенні чи пункті рішення присутність особистого інтересу, зобов’язаний попередити про це всіх присутніх на засіданні сесії та не приймати участі у голосуванні по даному питанню.

4. Дана заява обов’язково вноситься до протоколу засідання сесії сільської ради.

5. При розгляді проектів рішень у постійних комісіях сільської ради депутат утримується від участі у голосуванні при розгляді проекту рішення ради, в якому міститься його особистий інтерес, про що робиться запис у висновку з даного питання.

6. Під час розгляду проекту рішення на засіданні виконавчого комітету Розсошанської сільської ради перед тим, як головуючий на такому засіданні поставить на голосування проект рішення, в якому міститься особистий інтерес члена виконавчого комітету чи сільського голови, член виконавчого комітету чи сільський голова зобов’язаний попередити присутніх на засіданні про наявність у нього конфлікту інтересів. Член виконавчого комітету зобов’язаний відмовитись від участі у голосуванні.

7. У випадку внесення будь-якого питання, яке не включено до порядку денного засідання виконавчого комітету, будь-хто із членів виконавчого комітету, хто вбачає у ньому особистий інтерес, зобов’язаний одразу ж повідомити присутніх про це та не брати участь в голосуванні по даному питанню.

8. Дана заява обов’язково вноситься до протоколу засідання виконавчого комітету.

9. У разі якщо неучасть сільського голови, секретаря чи депутатів сільської ради у прийнятті рішень цим органом призведе до втрати правомочності цього органу, участь такої особи у прийнятті рішень має здійснюватися під зовнішнім контролем. Рішення про здійснення зовнішнього контролю приймається відповідним колегіальним органом.

10. Особи уповноважені на ведення протоколів сесії сільської ради та засідання виконавчого комітету зобов’язані протягом одного дня з часу оформлення протоколу надавати витяг з протоколу, в якому було зафіксовано заяву про конфлікт інтересів секретарю сільської ради.

 

 

Секретар сільської ради                    Л.М.Смоляк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

            УКРАЇНА

РОЗСОШАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ

ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

                                                 від 30 вересня  2016 року  № 20

                                                дванадцятої сесії сільської ради

VІІ скликання

 

«Про визначення постійної комісії для здійснення контролю за дотриманням вимог законодавства щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів».

 

З метою здійснення контролю за дотриманням частини першої статті 59-1 «Про місцеве самоврядування в Україні» особами, уповноваженими на виконання функцій місцевого самоврядування, які є суб’єктами, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції», щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками, керуючись статтею 35 Закону Українии «Про запобігання корупції», статтями 26, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Лозовеньківська сільська  рада

ВИРІШИЛА:

1. Покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської етики,комунальної власності, інфраструктури, транспорту та житлово-комунального господарства здійснення контролю за дотриманням вимог діючого законодавства щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів.

2. Постійній комісії з питань регламенту, депутатської етики,комунальної власності, інфраструктури, транспорту та житлово-комунального господарства:

2.1.   здійснювати контроль за дотриманням вимог діючого законодавства щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;

2.2.   надавати суб’єктам, на яких поширюється дія Закону України «Про запобігання корупції» (сільський голова, секретар сільської ради, депутати сільської ради) консультації та роз’яснення щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками.

3. Внести зміни у Положення про постійні комісії Розсошанської сільської ради VII скликання відповідно до пункту 2 цього рішення.

 

Сільський голова                               В.В.Дячок

 

                                                                                                                                                                       Додаток 1

                                                                до рішення Розсошанської сільської ради

                                                                                                від 30 вересня 2016 року

                                                                                                       ХІІ сесії VІІ скликання

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО ПОСТІЙНІ КОМІСІЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

І. ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ.

           1. Постійні комісії ради є органами ради. що обираються з числа депутатів, для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, які належать до відання ради, здійснення контролю за виконанням  прийнятих нею рішень.

         2. Постійні комісії обираються радою на строк її повноважень, у складі голови і членів комісії. Кількісний склад постійної комісії визначається сільською радою і не може встановлювати менше 3 депутатів.

У разі необхідності можуть бути утворені нові постійні комісії, скасовані або реорганізовані раніше створені, змінено їхній кількісний склад, переобраний персональний склад. Всі інші питання структури комісії вирішуються відповідною комісією.

         3. До складу постійних комісій не може бути обраний голова та секретар сільської ради.

         4. Постійні комісії будують свою роботу на основі законності, гласності, рівноправності та вільного колективного обговорення і вирішення питань.

         5. Положення про постійні комісії затверджується сільською радою.

         6. постійні комісії є підзвітними сільській раді та відповідальними перед нею. Діяльність постійних комісій координує сільський голова ради.

ІІ. ПЕРЕЛІК ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

         1. Постійна комісія з питань планування, бюджету та фінансів.

         2. Постійна комісія з питань законності, правопорядку та соціального захисту населення.

         3.Постійна комісія з питань земельних відносин  та  охорони навколишнього природного середовища. 

ІІІ. ФУНКЦІЇ І ПОВНОВАЖЕННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ. 

         І. Постійні комісії:

             - за дорученням сільської ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, бюджету сільської ради, звіти про виконання програм бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціального культурного будівництва, інші питання, які виносять на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями;

           - попередньо розглядаються кандидатури осіб, які пропонуються для обрання, затвердження, призначення або погодження районною радою, готують висновки з цих питань;

           - за дорученням сільської ради, голови, секретаря сільської ради або за власною ініціативою вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді органів, а також питання, віднесені до відання ради, підприємств, установ та організацій, їх філіалів і відділень незалежно від форм власності, та їх посадових осіб, подають за результатами перевірки рекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках на розгляд ради, здійснюють контроль за виконанням рішень ради.

         Постійні комісії при вирішенні питань, які належать до їх компетенції, взаємодіють з об`єднаннями громадян.

         2. Постійні комісії мають право:

           - у питаннях, які належать до їх відання, та в порядку, визначеному законом, отримувати від керівників органів, підприємств, установ, організацій та їх філіалів і відділень необхідні матеріали і документи;

           - вносити пропозиції щодо порядку денного пленарних засідань сільської ради;

           - скликати сесію ради у передбачених законодавством випадках.

         3. Постійна комісія з питань планування, бюджету та фінансів, депутатської діяльності, етики та місцевого самоврядування:

           - розглядає проект сільського бюджету, змін до бюджету та готує висновки і рекомендації з цих питань;

           - попередньо розглядає питання щодо розподілу переданих з державного бюджету коштів у вигляді дотацій, субвенцій і виносить на розгляд ради;

           - погоджує розмір відрахувань підприємствами, установами і організаціями, що надходять на розвиток шляхів загального користування;

           - вивчає та розглядає інші питання дорученні сільською радою та її головою;

           - розглядає питання постійних комісій з пропозиціями про додаткові кошти по фінансуванню потреб організацій, установ або інших органів;

           - розглядає та вносить пропозиції щодо організаційного забезпечення діяльності депутатів;

           - розглядає та вносить пропозиції щодо організації проведення референдумів та виборів;

           - за пропозицією сільського голови попередньо розглядає структуру, чисельність виконавчого апарату ради, витрати на утримання ради та її виконавчого апарату;

           - попередньо розглядає і вносить на затвердження ради регламент ради;

           - обговорює на засіданнях пропозиції щодо плану роботи сільської ради і виносить їх  на затвердження ради;

           - заслуховує звіти про роботу комісій, звіти керівників органів, утворених радою, обраних та призначених;

           - попередньо розглядає на засіданні питання щодо дострокового припинення повноважень депутата сільської ради в порядку, встановленому законодавством, вносить питання на розгляд сесії;

           - розглядає питання щодо адміністративно-територіального устрою в межах і в порядку , визначених законом, і готує проекти рішень ради.

         4. Постійна комісія з питань законності, правопорядку та соціального захисту населення:

           - розглядає проекти сільських цільових програм по боротьбі зі злочинністю і виносить їх на затвердження ради;

           -розглядає та вносить пропозиції щодо звернень з питань дотримання законності;

           - вивчає проекти рішень сільської ради нормативно-правового характеру і готує висновки та рекомендації.

          - здійснює контроль за дотриманням вимог діючого законодавства щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів;

 -  надає суб’єктам, на яких поширюється дія Закону України ”Про запобігання корупції” (сільський голова, секретар сільської ради, депутати сільської ради) консультації та роз’яснення щодо запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, поводження з майном, що може бути неправомірною вигодою та подарунками.

         5. Постійна комісія з земельних  відносин, охорони навколишнього природного середовища, соціального захисту населення та зв`язків з громадськими організаціями:

           - відповідно до закону, попередньо розглядає питання регулювання земельних відносин і виносить на розгляд ради;

           - відповідно до закону, розглядає питання про надання дозволу на спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення , а також про скасування дозволу і готує проект рішення ради;

           - попередньо розглядає питання про встановлення правил користування водозабірними спорудами, призначеними для задоволення питних, побутових та інших потреб населення, зон санітарної охорони джерел водопостачання, обмеження або заборони використання підприємствами питної води у промислових цілях і виносить на розгляд ради;

           - попередньо розглядає і вносить на розгляд ради питання про внесення пропозицій до відповідних державних органів про оголошення природних та інших об`єктів, що мають екологічну, історичну, культурну або наукову цінність, є пам`ятниками історії або культури, які охороняються законом;

           - у межах, що визначаються законами, попередньо розглядає питання боротьби зі стихійним лихом, епідеміями, епізоотіями, за порушення яких передбачено адміністративну відповідальність, і виносить на розгляд ради;

           - розглядає проекти програм розвитку у селі освіти, медицини, культури та духовності, вносить пропозиції;

           - розглядає проекти програм соціального захисту населення;

           - підтримує зв`язки з осередками політичних партій та громадськими організаціями на території ради.

ІУ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ.

         1. Організація роботи постійних комісій ради покладається на голів комісій.  Голови комісій скликають і ведуть засідання комісій, дають доручення членам комісії, представляють комісії у відносинах з іншими органами, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами, організаціями, а також громадянами, організують роботу по реалізації висновків і рекомендацій комісій. У разі відсутності голів комісій або неможливості ними виконувати свої повноваження  з інших причин їх функції здійснюють заступники голів комісій.

         2.Основною формою роботи постійних комісій є засідання, Засідання постійних комісій скликається в міру необхідності і є правомочними, якщо в них беруть участь не менш як половина від загального складу комісій. Засідання постійних комісій проводяться відкрито, крім випадків, коли за рішеннями постійних комісій проводяться закриті засідання. Для здійснення звукозапису, кіно- і відео зйомок потрібна згода постійних комісій. На закритому засіданні крім членів комісії, можуть бути присутні запрошені на засідання особи,

         3. За результатами вивчення і розгляду питань постійні комісії готують висновки і рекомендації, Висновки і рекомендації постійних комісій приймаються більшістю голосів від загального складу комісій і підписуються головами комісій, а в разі їх відсутності – заступниками голів. Висновки та рекомендації постійних комісій можуть бути переглянуті, якщо за це подано більшість голосів членів комісій від її загального складу. Зазначені документи надсилаються органам та посадовим особам, які брали участь у засіданні постійної комісії. Протоколи засідань комісій підписуються головами комісій.

         4. Рекомендації постійних комісій підлягають обов`язковому розгляду органами, підприємствами, установами, організаціями, посадовими особами, яким вони адресовані. про результати розгляду і вжиті заходи повинно бути повідомлено комісіям у встановлений ними строк.

         5. Постійні комісії для вивчення питань, розробки проектів рішень сільської ради можуть створювати підготовчі комісії і робочі групи і залучення представників громадськості і спеціалістів, Питання, які належать до відання кількох постійних комісій, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням сільської ради, її голови, або секретаря розглядатися постійними комісіями спільно. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій.

         6. Постійні комісії розглядають звернення, заяви ( клопотання ), скарги громадян з питань, які входять до їх компетенції, щомісячно проводять прийом громадян з особистих питань у встановлені дні та години. Графік прийому громадян з особистих питань постійними комісіями затверджується головою сільської ради. порядок розгляду звернень, заяв (клопотань ), скарг визначається Законом України „ Про звернення громадян”. Спеціалісти виконавчого апарату сільської ради надають депутатам та постійним комісіям допомогу у роботі з заявами і скаргами громадян.

         7. Депутати працюють у постійних комісіях на громадських засадах.

         8. Члени постійних комісій зобов`язані:

           - бути присутніми на засіданнях постійних комісій;

           - брати участь у роботі постійних комісій;

           - дотримуватись порядку на засіданнях постійних комісій;

           - виконувати доручення, визначені рішеннями постійних комісій.

         9. Члени постійних комісій мають право:

           - вносити пропозиції про розгляд на засіданнях постійних комісій будь-якого питання, що належить до їх відання;

           - брати участь в обговоренні рекомендацій, пропозицій, висновків, пропозиція члена постійної комісії на його вимогу повинна бути проголошена на засіданні постійної комісії;

           - викласти свою окрему думку, як додаток до        рекомендації чи висновку постійної комісії.

         10. Організаційне, правове, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності постійних комісій здійснює виконавчий апарат сільської ради.

 

Секретар Розсошанської сільської ради:                           Л.М.Смоляк